måndag 29 april 2013

Jag har blivit amerikan

och sitter med skorna på inomhus :)

Varför sitter jag med skorna på inomhus? 
Jo, jag har nya skor som klämmer så förskräckligt!

Via mitt nya hobby (väggklättring) fick jag ett bra erbjudande på klättringsskor så jag passade på och köpte dem. Jag har skostorlek 39 och mina nya skor är 37 så det klämmer en hel del. 

Nu gäller det att töja på dem så att jag inte gnagar sönder mina tänder av smärta.


Kan man gå med skorna över 10 minuter så är de för stora. Mina är definitivt inte för stora!
Igår var vi och klättrade i två timmar och varje gång jag kom ner från väggen så sparkade jag genast av mig skorna. 


Nu gäller det att använda dem lite nu och då så att det skulle forma sig.


Imorgon skall vi fira vappen med vänner.

GLADA VAPPEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar