måndag 8 april 2013

Gardiner och mattor

Det blev mera snö, det snöade hela gårdagen och idag, säkert 10 cm. Inget jag gillar, men som tur skiner solen igen nu på kvällen. Var just på 5 kilometers promenad (till butiken och hem). 
Det skulle verkligen kunna bli vår nu, genast *stampar i golvet*!

Eftersom vädret var så himla trist igår så var vi inomhus på kvällen och städade. Jag har gått igenom alla kläder, garn, kärl, skor, smycken osv. Hittade massor som jag tänkte föra till t.ex. Fida. Känns ganska skönt att städa bort grejer som vi inte använder. 

Vi var en sväng till butiken igår kväll för att kolla om vi skulle hitta förvaringslådor. Inga lådor hittade vi, men jag hittade en matta till köket!


En vit plastmatta med stjärnor. 

Jag kollade på samma matta i vår lokala inredningsbutik, men den var så dyr att jag inte tyckte att det var värt att betala så mycket för den. Nu fanns den i Asko för halva priset :) Vi har inte haft matta i köket på länge eftersom den har blivit så smutsig, men denna matta kan man lätt torka.

Hittade också ett duschdraperi.


Nu har vi två stycken så man kan lite variera utseendet i badrummet. Vi är båda med Mannen lite svaga för kameror. Fast vi står båda hellre bakom kameran än framför. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar