torsdag 18 april 2013

Förlängt veckoslut

Imorgon har jag en ledig dag och då skall då åka med Mannen och föräldrarna till Tallinn. Lillbrorsan lovade komma och bo hos oss under den tiden och hålla lite koll på katterna.
Det känns riktigt bra nu när Mårran har haft lite problem. Mårran, han är nog lite rolig...han spinner när vi tar fram antibiotikan, super gott medicin tycker han!

Slö-tittade lite på tv:n när jag kom hem från jobbet och råkade se ett program där man väljer människor som klär sig "dåligt" och lär dem klä sig "bättre". 
Jag blev helt super irriterad på avsnittet (det lilla jag orkade titta). En kvinna hade blivit anmäld av sin familj till programmet, hon var professor och klädde sig bekvämt. Hon trivdes i sina kläder och var nöjd med sig själv. Programvärden traskar in och säger åt henne att hon klär sig fult och ser mycket äldre ut än vad hon egentligen är.

Efter det klädde de henne i tighta moderiktiga kläder och satt högklackat på henne. 
Vem har rätt att säga vad som är rätt och fel?
Det är ju en smaksak.

Någonting som jag tycker är super vackert är...

färgen på Mys päls.






Hon har de finaste schackrutorna runt munnen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar