onsdag 20 juni 2018

Sverigeresan, sista uppdateringen för denna gång

Sista Sverige uppdateringen och sen kör vi vidare med annat.
Det kommer nu bara en rös med bilder :)


Smulan firar Sveriges nationaldag i rätta färger. Lillebror fick en t-shirt med samma ljuva mönster.



Min lillebror fyllde nästan 30 år och vi firade honom med jordgubbstårta. Kvällen innan åt vi alla på restaurang St.George (kan verkligen rekommenderas, himla bra kundbetjäning!). 



Smulan på Ville Viking disco påväg hemåt. Det hände en vändning mitt i allt på tillbakavägen. Smulan är väldigt reserverad när det gäller evenemang för barn. Hon vill helst betrakta och inte delta aktivt. Hon ville inte röra Ville Viking på vägen till Sverige och inte krama Bamse och hans vänner i Bamsevärlden. MEN på vägen hem för hon med och dansade i disco (jag stod och tittade på med tefats stora ögon). Hon rockade loss och slutligen gick hon och kramade Ville Viking. Jag stod fortfarande och såg ut som ett frågetecken och fattade ingenting :D Så underbart!



På väg hem hade jag överraskat familjen och bokat åt oss en stor hytt med balkong. Det uppskattades väldigt mycket. Stockholms skärgård är så vacker. Lillebror fick stå på insidan medan jag fotade, han fick bara vara i famnen på balkongen.

Summa summarum, det var en perfekt resa! Ingen var sjuk, allt gick smidigt, boende var prima och vädret kunde inte ha varit bättre. Som bonus fick vi umgås med min bror några veckor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar