måndag 3 december 2018

Julblommor

Veckoslutet gick i ett huj.
Vi var och hälsade på släktingar i lördags och igår var det guddotterns födelsedagskalas.
Hon fyllde 11 år, tiden går så fort! 

Vi har också juldekorerat hemma hos oss med tomtar, ljus och blommor.


Denna vackra bukett fick jag av Mannen när My dog.
Av Smulan fick jag rosor som hon köpte med sponsorpengar av mofa & mommo.

Vi försöker njuta av december så långt det går i vårt gamla hem. Om några veckor kör badrumsrenoveringen igång så då är det inge kul att vara hemma.

Jag älskar min te-julkalender och Smulan stormgillar Buu-klubbens kalender på tv. Jag tycker också att den är väldigt fint gjord. 

Idag skall Smulan intervjuas till Lapsen Maailma tidningen. Får se hur det går. Grannen är freelancer och frågade om hon får intervjua Smulan och fota henne. Hon fick idén när Smulan berättade om sina tänder åt henne på gårdstalko :) Vi får se hur det går, man vet aldrig med barn hur samarbetsvilliga de är när det gäller :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar