söndag 12 maj 2019

Morsdag

Smulan berättade några dagar sedan att hon har en hemlis åt mig, men hon kan inte berätta vad det är. Hon kan bara prata med sina dagiskompisar om den saken.
Och på morsdag är det viktigt att jag sitter i sängen med pyjamas på när hon kommer med överraskningen.

Hon kunde verkligen hålla överraskningen och sa inte ett pip!
Dessutom vaknade hon super tidigt så jag låg i säng utan att ens låtsas :)
Hon kom intassande redan kl.6.30 (normalt sover hon till 8-9-tiden). 

Jag fick en fin krans som hon pysslat, ett porträtt av mig och en liten intervju.


Här är jag ritad av dottern.

Så här svarade Smulan på intervjun:

Hur gammal är din mamma? 70 år, ja tror att hon e 70.
Hur ser din mamma ut? Hon har lika långt hår som jag o stor näsa o hon e stor.
Vad tycker din mamma om? Glass
Vad brukar du göra med din mamma? Leka
Vad brukar mamma säga? Gå o äta


Hih, det blev ju en rolig intervju! Glass var mitt i prick och vi leker mycket tillsammans och kanske jag är stor med stor näsa :D Resten av svaren måste jag dubbelkolla med henne hur hon har tänkt :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar