torsdag 9 januari 2020

Brorsor

Yngsta brorsa när hos oss denna vecka och imorgon är vi hela syskongänget samlat när vi höjer att glas för mellanbrorsan.

Mer om det senare :)

Min lillebror bor i Sverige och där firas inte Runebergsdagen (helt logiskt :) ). Det tokiga är att han verkligen gillar runebergstårtor och de finns inte att köpa i Sverige.
Tur för oss att de har NU redan börjat sälja dem i butikerna så vi slog till och fixade sådana till fikapausen.


Omnom!

Annat som hänt denna vecka är att jag börjat en ny hobby. Inte alls lika spännande och roligt som boxning (hobby sen 1,5 år tillbaka), men väldigt avkopplande. Jag går på Method Putkisto Pilates. Lätta, ej svettiga övningar, men de känns mjukt och bra.

I senaste inlägget berättade jag om att vi med Smulan och hennes gudmor var och kollade på Frozen 2. Den var väldigt fin! Vi alla gillade den, extra mycket Smulan. Jag rekommenderar filmen :)

Jag måste kolla på henne lite nu och då hur hon levde sig in i filmen. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar