torsdag 15 januari 2015

Bara för att piffa upp en svart klänning

Jag skall på bröllop om en månad :)
Och jag tänker bryta mot etiketten och sätta på mig en svart klänning. Det blir antingen den eller en blommig sommarklänning. Jag lutar nog mera mot den svarta klänningen för att blommor i februari känns inte rätt. 

Så att jag inte skall se ut som om jag är på väg på begravning så piffar jag upp klänningen med pigga accessoarer. Jag beställde för första gången skor på nätet och jag blev glatt överraskad.

Med skorna fick jag en skopåse, reservklackar och Marianne godis!! Kan ni tänka er! Man borde ju beställa produkter lite oftare från nätet ;)


Piggare (Mimmi Pigg?) skor kan man knappast hitta :)

Nu undrar ni kanske hurdan väska man kan ha med sådana skor...


En med rosett såklart!

Dit försvann min skatteåterbäring, swosch! Jag tror att det är en bra investering ;)

2 kommentarer: