söndag 11 januari 2015

Julen har städats bort

Denna morgon började jag med att stå förundrad framför fönstret. Tänk, det hade kommit säkert 15 cm snö under natten. Jätte vackert!

Efter att ha stirrat på snön en stund så städade jag bort julen. Alla julprydnader åkte tillbaka in i skåpet. Jag lämnade alla ljusslingor kvar för att de är vinterprydnader och inte julprydnader :)
Det är ju så mörkt ännu så det piggar upp med lite ljus.

Vi fick till julklapp av Mannens syster en brunch och den tog vi emot idag.
Som bonus fick vi se deras nya fina lägenhet på Drumsö.

Bebisen var himla modig och undersökte hela lägenheten från topp till tå (inte så långt avstånd när man är en liten bebis). 


Bebisen sitter mitt bland brunch-sällskapet och trivs.

Jag var nog lite förvånad för att tidigare när vi har besökt nya ställen så har hon hängt fast i mig och varit lite ängslig. Nu var hon så nyfiken och ville peta på allting. Dessutom åt hon precis all mat jag satt framför näsan på henne :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar