tisdag 27 januari 2015

Stjärnfabrik

Min lilla dotter fyller ett år om några månader och jag har börjat pyssla till kalaset :)
Bara för att det är så himla roligt att pyssla och nu har jag en bra orsak!

Jag har tillverkat pappersstjärnor.


Det är avkopplande att vika stjärnor och limma dem ihop.

Dessutom hade jag i mitt papperslager underbart papper från Tiger.


Super läckra mönster! Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha pappret till när jag köpte det något år sedan. Jag funderade kanske på tapeter till dockskåpet. 


När vi har kalasat färdigt så kommer jag säkert att  hänga upp pappersstjärnorna i barnrummet. 

P.s. Bara så ni vet så är stjärnor i inredningen totalt ute nu. Kolla denna länk (klick). Fast i min värld är stjärnor alltid in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar