fredag 30 januari 2015

Muminkopp

När jag var liten som samlade jag på precis vad som helst. 
Jag samlande på pennor, klistermärken, barbien, blommor osv. Nu som vuxen tycker jag om att ha det ganska "rent". Jag har slutat samla på grejer och försöker göra mig t.ex. av med gamla söndriga kläder om jag är tvungen att köpa nya. Det känns skönt att inte ha så mycket grejer överallt :)

En svaghet har jag dock!

Muminkoppar!
Det är nämligen så att jag har fått alla mina koppar. Det är närmast mina bröder som har köpt hela uppsättningen av muminkoppar jag har. Jag har fått  ibland till födelsedag och jul en kopp säkert i 12 år. Nu har de slutat köpa koppar åt mig (kanske för att kopparna börjar välla ut genom skåpen ;) ). 

Men i förra veckan bara måste jag köpa den senaste muminkoppen åt mig.

Den ropade på mig när jag skurrade med vagnen förbi . Så jag måste svänga om och sätta koppen i vagnen.


Kolla vilken underbar muminkopp!! Alldeles superfin!

Med tak och allt :)

Trevligt veckoslut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar