måndag 2 juli 2018

Uteliv

Äntligen blev det veckoslut och jag fick Mannen hem igen efter jobb och kvällsprogram.
Vi kollade lite trädgårdsgrejer tillsammans och igår fick jag vara på tumis med min vän P.

Vi cyklade till Meiko och gick Meiko runt. Det är en relativt ny rutt som jag inte ännu hade gått. Kul att traska runt med en kompis! Vi snarvla, beundrade vackra vyer och åt lunch uppe på en klippa.
För det mesta var det bara vi, men ibland kom det människor emot med sina hundar. En huggorm såg vi också, men den blev nog mer skrämd än vi :)

På kvällen kurvade min kompis H förbi och åt kvällsmat med oss. Super skoj överraskning det också!

Idag fortsätter vardagen med lugna sommarlunket.
Mannen kollade barnen efter middag så att jag fick utan att bli avbruten pynja på i trädgården. Jag skall försöka forma om den så att den passar våra behov bättre.


Lillebror i trädgården. Bilden är tagen för någon vecka sedan. Det har hänt lite efter det, men jag har koncentrerat på mig planteringar och glömt bort att ta bilder.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar