måndag 30 juli 2018

Vänskap

Jag har en hel samling muminmuggar och ingen av dem har jag köpt själv. Alla har varit gåvor av familjemedlemmar och vänner.

På veckoslutet fick jag en ny mugg till min samling av min kusin. 
Den heter Vänskap.


Knyttet och Skruttet.

Vänner är väldigt viktiga för mig fastän det känns som om jag inte hinner se dem så ofta efter att vi fått barn. Tiden går fort och ibland skickar jag ett kort meddelande eller en bild för att visa att jag kommer ihåg dem och tänker på dem.

Med min kusin (som jag fick koppen av) var vi mycket ihop om somrarna. Rodde, åt butikens pizza på taket,  läste tidningar, övade oss att sminka osv. Fastän vi ses sällan så är det alltid lätt att fortsätta där vi blev. Så är det med alla mina vänner, trots pauser så vet man att den andra finns där <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar