torsdag 18 april 2019

Påsklov

Så blev det påsklov för vårt gäng.
Jag nappade Smulan tidigare från dagis idag så att vi skulle hinna till tandläkaren. 
Allt var väl och tänderna var i prima skick. Två tänder tappade hon i början av året och nu svajar de två framtänderna på övre käken, får se när de trillar bort.

Underligt när det mitt i allt är så varmt och fint. Idag gick vi utan ytterkläder hem från tandläkaren. 


Lillebror inspekterar gården.

Mina beställningar på bl.a. sand anlände idag så jag ser framemot att vara hela påsken ute i trädgården. De har dessutom lovat fint väder!

Det finns så mycket att göra att jag har lite svårt att göra bara en sak :)

Viktigast är säkert sandlådan så den skall jag fylla upp med sand till barnens glädje.

Jag köpte frön på trädgårdsmässan (klick) och nu har zucchinina börjat växa.


Ståtliga plantor!

Efter ett tag är det dags för dem att flytta sina rötter i större krukor.
Super skoj för barnen när de ser hur fröna de själva sått växer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar