onsdag 12 februari 2020

Söndriga strumpor

Som jag kanske tidigare nämnt så sliter jag strumpor och sockor på löpande band.
Smulan fick en smart idé och tog mina söndriga strumpor och klippte åt sina Barbien klänningar.


Smart tycker jag! Lätt att klä klänningarna på dockorna.

Tur för Barbiena att jag gillar färgglada strumpor så det blir färgglada klänningar.
Smulan har inte så mycket Barbiekläder, bara de som var på dockorna och sedan sådana som min farmor har stickat och gjort åt mina Barbien. Nu har hennes dockor ett lite bredare utbud på kläder. 

Märkte ni förresten att det var 112-dagen igår? Dvs 11.2 så det är lätt att komma ihåg. Då lönar det sig att kolla att bl.a. brandalarmen fungerar. Då vet du varje år vilken dag du testat säkerhetsutrustningen i hemmet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar