lördag 15 februari 2020

Start på sportlovet

Nu är Smulan på sportlov och vi har mycket kul program inplanerat.
Vi har inbokat kompisträffar, kalas och övernattningar. Och förstås också tomt i kalendern så att vi kan göra vad vi har lust att göra, utan några måsten.

Igår på Alla hjärtans dag jobbade Mannen halvdag och vi hann med roliga saker. Smulan var både och skrinna och simma och jag och Lillebror var på skogspromenad och pangade is. 


Lillebror lyssnar noga när vattnet porlar i avloppet. 
Det är så roligt när barnen är nyfikna och vill veta vad allting är och heter. De är tomma blad som man kan fylla med viktiga, roliga detaljer och struntsaker :)

Det går förstås åt andra hållet också, jag känner ibland att jag lär mig massor av mina barn.


En lite försenad hälsning, glad vändag alla vänner <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar