fredag 1 mars 2013

Biffy Clyro

Igår kom dagen som jag väntat på sedan 24.12.2012!
Jag fick till julklapp av Mannen två biljetter till Biffy Clyros konsert på Nosturi. Sen julafton har jag gått och väntat på dagen och igår fick jag äntligen se dem live.

Mannen har varit sjuk i över en vecka och det enda jag stressade över var att han skulle smitta febern åt mig och jag skulle missa konserten. Som tur fick jag inte hans feber, inte än i alla fall.

Jag har sett Biffy Clyro en gång tidigare och efter det var jag helt såld! 
Vilken bra musik, vilken stämning och vilken show!

HÄR finns en länk om ni vill se hurdan show de har. 


Jag tror att jag fick den bästa platsen eftersom jag ställde mig bakom mixerbordet så jag hade ingen framför mig :) Såg bra över allas huvuden. Bilden tog jag från en låg vinkel för att det var så kul och titta på hur personalen arbetade med ljudet och ljuset.

Och pricken på i:et; idag har jag ledigt :) Hih hih, jag kan sitta i pyjamas här hemma till kl.13 (då kommer min kompis efter mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar