fredag 3 april 2020

Pappa 70 år

Igår fyllde min roliga, snälla pappa 70 år!
Hurra för honom!

Vi vågade gratulera honom med tanke på god handhygien och avstånd. Mina bröder deltog inte så vi höll antalet under 10 som rekommenderas. 
Eller nu ljuger jag, min bror i Sverige deltog faktiskt. Han tittade på oss via Whatsapp videosamtal. Jag ställde honom på bordet så han fick titta på när vi åt kaka :) 

Smulan ritade ett kort åt mofa.


Liknar honom på pricken! Inuti kortet finns en bild på oss allihop som deltog i presenten (en läsplatta). 

Tredje veckan av corona isolering är bakom oss, får se hur många till det kommer.
Trist för pappa som måste annullera allt firande, men vi firar sedan större när det går.

Smulan och Lillebror har bara varit hemma eller utomhus ( i 3 veckor) så de blev jätte ivriga hos mommo och mofa. Smulan vrålläste alla böcker och tidningar och Lillebror skulle leka med alla bilar och Duplon. 

Nu har vi läst nya Bamsen här hemma och ätit kakrester. 
Inte illa :)

Trevligt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar