söndag 14 juni 2020

Ett år

Minsta kusinen fyller idag 1 år, hurra!
Grattis fasters lilla sötnos!

Vi firade honom igår med bara den allra närmaste släkten från brorsans sida. Dvs, vi och mina föräldrar.


Alldeles super goda kakor. Det var nästan som en tårt-tasting. Man fick smaka på lite av allt.

Lillebror var så ivrig att leka med alla nya leksaker så han glömde bort tårtan som han så sett framemot. När vi andra hade ätit och allt var bortstädat så frågade han med gråten i halsen var är kakan. Så blev det att duka fram lite åt honom på nytt. 

Födelsedagsbarnet skrattade och busade på som det hör till. 
Det var så roligt att se min bror och hans familj för att det var så länge sedan senast. Före coronan.

Hemma har jag en riktig eye-catcher. Min rhodo Nova Zembla.



Så den blommar vackert och vilken läcker färg den har!

Jag blir så glad varje gång jag vänder blicken mot den. Min andra rhodo Axel Tigerstedt blommade helt ynkligt jämfört med denna skönhet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar