söndag 9 juli 2017

Födelsedag

Idag fyller jag 36 år. Känns lite overkligt faktiskt.
Låter gammalt, men känns ungt :)

Min födelsedag har jag spenderat på stugan. Vi åkte över till stugan igår och kom hem idag.


Den obligatoriska och smaskiga jordgubbskakan med grädde fick jag smaska i mig tidigare i veckan. Det är mamma som fixar den varje år :)

Det var skönt att hänga på stugan, speciellt när det var så varmt och fint. Brorsan med familj samt mina föräldrar var också där. Igår kväll Skypade vi min andra brorsa så vi fick en uppdatering på hur han har det. Lite lessamt har vi nog efter honom.

Barnet hade lite speciella stugkläder.


Leggings, blus och ballerinaklänning. Klänningen har hon haft på sig sedan hon fick den.
Hon får klä sig som hon vill bara det inte är för kallt eller varmt :) "Pick your fights" som jag brukar säga. Under denna stugresa blev Smulan och kusin A goda kompisar och hängde bra ihop. 
En väldigt prima födis!

2 kommentarer:

  1. Grattis.36 år. När jag fyllde blev jag 72 år.
    kram
    Doris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Doris! 72 år låter också som en bra ålder :)

      Radera