torsdag 25 april 2024

Bullar med farinsocker

 Eftersom vi var så mycket inomhus förra veckoslutet, testade jag att baka bulla med farinsocker i. Det blev väldigt gott! 

Snäckorna är fyllda med smör, kanel och farinsocker. De flätade bullarna är med smör, kanel och vanligt socker.

Jag och Lillebror gillade mer farinsocker versionen, den var ju väldigt saftig. Smulan föredrog den med vanligt socker :)

Fortfarande har vi mycket snö efter att det kom ner i mängder i början veckan. Jag hade hoppats på att vakna upp på onsdag morgon och märka att allt smultit bort.

En bild från mitt arbetsrum 23.4.2024

Huuuuj!!! Nu får det lov att smälta bort!

Idag borde det vara lite plusgrader och regn så kanske det skulle smälta bort snön.

Jag som älskar våren, känner att jag blivit lite bestulen på den! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar