söndag 19 juni 2016

Piondoftande veckoslut

Pionerna har börjar slå ut!
Regnet har gjort dem tunga så jag går oroligt och skakar vattnet bort så att de inte går av.

Den rosa pionen jag fått av svärmor är ännu i knopp.


Den doftar underbart!


Hej solsken, det var en tid sen sist!

Veckoslutet har varit rätt så lugnt denna gång. Lite kompishäng i dag och renovering. Barnet var en sväng till mormor och morfar så vi fick riva tapet tillsammans med Mannen. Jag provmålade en vägg grå för att se hur det ser ut. Jag gillar färgen så den får säkert bli kvar. Nu skall vi spackla och riva massvis med lim som blivit kvar efter tapeten. Hoppeligen kan vi måla hela köket vitt om några veckor.

Här kommer än en bild på väggen.


Den skiftar lite i blått tycker jag. Men jag gillar blått så det är ingen fara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar